  • Data: 2003-07-02 20:50:24
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f029000$1@news.home.net.pl...

    > Ale jesli nie ma skad wziac pieniedzy na dzieci a sa pieniadze na
    bandziorow
    > w wiezieniach to nalezy na to patrzec i przyklaskiwac ? Absurd. Zabrac
    > bandziorom - maja dwie rece to niech sobie zapracuja na zarcie.

    .....Nadal mówimy o kwestii kary śmierci? Bo jeśli tak, to wytłumacz mi, jak
    trup będzie w stane pracować? A jeśli nie - to chyba gdzieś ci się pop*.*
    wątki...

    > O czym Wy wogole mowicie ?

    A o czym ty mówisz? Bo chyba coś ci się w tzw. międzyczasie wątek pomylił -
    ten jest o 'karaniu' przy pomacy pokazowych egzekucji...

    [ciach]

    > Dla mnie sprawa jest prosta: jest recydywista to w
    > czape i juz.

    OK. Idź i strzelaj - skoro lubisz.

    > A nie utrzymywac gnoja przez cale zycie w pierdlu tylko po to
    > ze nawet jak dostanie 25 lat to po wyjsciu znow kogos zabije.

    A co teraz? Wróżką zostałeś?

    > Jesli takie rozumowanie przeszkadza przeciwnikom kary smierci,
    > to niech sami wymysla sposob ktory to rozwiaze inaczej.

    Chwilunia - to ty domagasz się radykalnej zmiany twierdząc, że obecny system
    jest kompletnie do luftu.

    > Jasne, ze ktos moze do pierdla trafic przypadkiem itd itp,
    > dlatego najpierw komunisci i recydywisci - na drzewa
    > zadyndac, aby dac przyklad ewentualnym nastepcom.

    Naturalnie zdajesz sobie sprawę, jaki będzie od tego smród?

    Ech... Pojedź sobie do jakiegoś radykalnie islamskiego kraju - tam właśnie
    jest ten tak lubiany przez ciebie system masakrowania przestępców -
    obicnanie rąk, obcinanie nosa, publiczne kamienowanie... I będziesz tam
    hepi.

    > I masz racje - ku uciesze gawiedzi - niech maja chociaz
    > tyle z tego, ze wiedza iz jest jakas sprawiedliwosc.

    Nie każdy jest takim degeneratem psychicznym, żeby czerpać z pokazowej kaźni
    satysfakcję - to, że tobie się to podoba, nie oznacza, że będzie się podobać
    wszystkim.

    > I nie jest to tania demagogia gdybaniowa. Wystarczy zobaczyc
    > na statystyki przestepczosci.

    No i co tam widzisz w tych statystykach na temat dyndania na gałęziach? A
    może jeszcze jakieś różowe słonie widzisz?

    [ciach]

    > Glupoty opowiadasz. Nie pij osobiscie do mnie. Rownie dobrze ja moge
    > stwierdzic, ze skoro przeciwnicy kary smierci sa za tym aby mordercy,
    > gwalciciele i innej masci bandziory mialy sie lepiej od dzieci w domach
    > dziecka,

    A kto jest za taką sytuacją? Czyżbyś twierdził, że każdy przeciwnik kary
    śmierci domaga się lepszych warunków życiowych dla przestępców - w
    porównaniu z dziećmi z domu dziecka?

    Hmmm... To już chyba podpada pod naruszenie dóbr osobistych (pomówienie czy
    inne oszczerstwo).

    Więc może się zastanów, zanim znowu jakąś taką bzdurę zabełkoczesz?