  • Data: 2003-07-02 21:33:05
    Temat: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jul 2003 22:50:24 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > .....Nadal mówimy o kwestii kary śmierci? Bo jeśli tak, to wytłumacz mi, jak
    > trup będzie w stane pracować? A jeśli nie - to chyba gdzieś ci się pop*.*
    > wątki...
    Na trupa nie trzeba pracowac, na kolesia "w sanatorium" za nasze pieniadze
    owszem. Jesli nie bedzie roznicy, pomiedzy utrupieniem zatwardzialego
    kryminalisty, a utrzymaniem go w kiciu przez kilkanascie lat - wszystko mi
    jedno.

    > OK. Idź i strzelaj - skoro lubisz.
    Jesli sad wskaze _bez_watpienia_, ze to zabojca - bez uszczerbku na zdrowiu
    psychicznym potrafilbym wyeliminowac go z naszego spoleczenstwa (czyt.
    pociagnac za spust).

    > A co teraz? Wróżką zostałeś?
    Moze niekoniecznie zabije, ale na pewno na ucziwa prace nie ma dobrych
    widokow (sorry, taka rzeczywistosc, ze zamiast bylych wiezniow zatrudnia
    uczciwych). Wobec tego wiele mozliwosci nie ma. Statystyka to pewnie
    potwierdza (choc tego nie jestem pewny).

    > Chwilunia - to ty domagasz się radykalnej zmiany twierdząc, że obecny system
    > jest kompletnie do luftu.
    Obecny system jest w znacznej mierze do luftu. Znam sytuacje, gdy klawisz z
    wiezniem wymieniali sie gierkami do kompa (pirackimi oczywiscie) ;-)

    > Nie każdy jest takim degeneratem psychicznym, żeby czerpać z pokazowej kaźni
    > satysfakcję - to, że tobie się to podoba, nie oznacza, że będzie się podobać
    > wszystkim.
    A niektorzy (nie bedac degeneratami) mieli by satysfakcje. Rozumiem, ze w
    cywilizowanym kraju nie wypada, ale czy do twojej wyobrazni dociera lepiej
    UCIECIE REKI za kradziez, czy 2 lata w zawieszeniu? Tudziez 25 lat
    umiarkowanie luksusowego sanatorium vs UWALENIE GLOWKI? Do mnie to
    przemawia - jesli do kogos nie, to nie dopasowal sie do regul spoleczenstwa
    (i powinien zostac wykluczony).

    > No i co tam widzisz w tych statystykach na temat dyndania na gałęziach? A
    > może jeszcze jakieś różowe słonie widzisz?
    A moze konkretniej? Konkretniej Drodzy Panstwo - bez niepotrzebnej ironii.

    > A kto jest za taką sytuacją? Czyżbyś twierdził, że każdy przeciwnik kary
    > śmierci domaga się lepszych warunków życiowych dla przestępców - w
    > porównaniu z dziećmi z domu dziecka?
    Pieniedzy nie mamy w budzecie nieskonczonosc. Wobec tego nalezy wybrac czy
    niewinne dzieci maja miec chujowo, czy winni przestepcy maja miec
    codziennie pyszne obiadki.

    > Więc może się zastanów, zanim znowu jakąś taką bzdurę zabełkoczesz?
    To znowu zamiast dyskusji wyglada na obelge.

    Pozdrawiam
    Grzegorz