  • Data: 2020-11-15 19:52:16
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2020 o 17:19, Smok Eustachy pisze:
    > A Lempart wzywająca do robienie dymu w kościołach ma na myśli palenie
    > kadzidła.

    Co innego wyrazić niezadowolenie i pokrzyczeć. Co innego podpalić.

    > Mamy jeszcze terroryzowanie poprzez ujawnianie adresów i robienie spędów
    > pod domami.

    JAk zaczęły sie marsze pod dom Generała, to pisałem tu, że to nowy
    standard w polityce i chyba ktoś nie do końca to przemyślał. Byli tacy,
    co mnie o obronę komunizmu pomawiali. No i teraz ci "antykomuniści" sami
    się chowają po domach przed tłumem. Ciekawe ilu z nich biegało pod dom
    Generała.

    --
    Robert Tomasik