  • Data: 2020-11-16 00:14:39
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb1144c$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.11.2020 o 03:33, J.F. pisze:

    >Jeśli masz granat obronny, to lecący 200 metrów odłamek jest
    >normalnym
    >następstwem i o żadnej nieumyślności tu mowy być nie może.

    Ty to wiesz, a kto inny niekoniecznie.

    >Jakie usiłowanie? Usiłowanie, to by było, jakby nie rzucił, albo za
    >słbo
    >rzucił i do stawu wpadło.

    Usilowanie spowodowania strat w wielkich rozmiarach, spowodowania
    smierci wielu osob itp.

    >Nie wiem. W tym wypadku byli potrzebni strażacy. Może jakby się
    >chałupa
    >spaliła, to by tego tlenu zabrakło. Nikt nie sprawdzał.

    tak ogolnie, miedzy sciana a tynkiem po malenkim pozarze tlenu powinno
    byc malo ...

    >Jak zapłacą za kilka remontów, to zrozumieją.

    Ale musisz zlapac ... no i musza byc straty.
    A po tym filmie, to jakie straty byly ? Bo rac jakby tysiace ...

    J.