  • Data: 2020-11-16 00:36:36
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb1b7fb$0$6344$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 15.11.2020 o 23:32, J.F. pisze:

    >A dotacje na źródła i tego typu przedsięwziecia?

    Tych dotacji trudno zliczyc, ale nauczycielskiej pensji to starczy
    jednemu ksiedzu na skromne zycie.

    >Czy ja piszę, że źle. Stwierdzam fakt i tyle.

    Ale tez tak niekoniecznie jest to "utrzymywanie przez panstwo".

    >Możesz rozwinąć?

    W 1939 KK mial spore dobra.

    >Wtedy się chodziło do kościoła. Jak nie przyszedłeś z 10 minut przed
    >czasem, to ciężko byłe wejść do kościoła.

    A teraz co - wiernych ubylo, czy kosciolow przybylo ?

    Dotacji do budowy nowych raczej nie bylo (poza przekazaniem dzialek).

    J.