  • Data: 2020-11-16 01:18:38
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb11a2c$0$6329$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 15.11.2020 o 12:57, Smok Eustachy pisze:
    >Póki co o paleniu kościołów nie słyszałem. Kilku niezbyt mądrych
    >aktywistów pokrzyczało i pobiegało po wnętrzu. Kilku idiotów coś
    >głupiego namalowało na ścianie.

    >Moim zdaniem straty wizerunkowe kościoła bronionego przez chuliganów
    >przed ponoć niemal 100% społeczeństwem katolików są o wiele większe,
    >niż
    >spowodowaliby ci wrzeszczący w koście kretyni, którzy pewnie przez
    >większość zostaliby potępieni.

    Hm ... jakie straty ?
    Bo jednych to nie odstreczy, i drugich tez nie odstreczy ... od swoich
    pogladow.

    A trzecich, niezdecydowanych - coraz mniej, takie skutki polityki pis
    :-(

    Jakis tam zagraniczny analityk moze wyciagnie podobne wnioski ... ale
    kogo to obchodzi co on wyciagnie :-)
    Za to straty wizerunkowe z nawet drobnych protestow w kosciolach tez
    by byly.

    Ale ... ciekawy ten sojusz kosciola z "chuliganami".
    Wydawaloby sie, ze przeciwstawne srodowiska.
    Wiara na pokaz, tradycja "chuliganskiego" srodowiska, opiekuncze
    skrzydla Kosciola, przewodnia rola kilku ksiezy-"narodowcow" ?

    Bo chyba nie umilowanie mlodych do pedofilsko-homoseksualnych ksiezy ?
    :-P

    J.