  • Data: 2011-02-11 19:30:38
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ij3ckn$nld$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > teraz tez mozesz sobie cos wywalczyc, tylko ze tak jak i wtedy musisz byc tym
    > co prowadzi, a nie prowadzona masa, ba, teraz masz o wiele prosciej, nie
    > musisz prowadzic masy, wystarczy ze poprowadzisz samego siebie

    Dokładnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowaliśmy Polskę i
    ujawnialiśmy wszelkie przekrety władzy. Pamiętam dokładnie cały tunel Dworaca
    Głównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ
    Solidarność, gdzie godzinami w osłupieniu czytałem przekręty i afery
    nagłaśniane przez poszczególne komórki działaczy Solidarności. Na rynku nagle
    zaczęły sie ukazywać towary najwyższej jakości i technologicznie, o jakich się
    wcześniej Polakom nie śniło... I dlatego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu
    wojennego, bo reżimowi wyrywała się władza spod kontroli...

    Teraz władza też wysyła co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i
    marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to żadnego
    wpływu...

    Musimy też tak jak Egipcjanie obalić system. Musimy tez wyjść na ulicę i obalić
    system w Polsce, ale u władzy nie powinien
    pozostać nikt, kto od 1989 roku mieszał we polityce i miał cokolwiek wspólnego z
    układem okrągłego stołu...

    Naród powinien się zjednoczyć i sam od nowa zorganizować. Polska powinna wrócić
    do stanu sprzed stanu wojennego...

    boukun