  • Data: 2011-02-10 17:18:31
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.02.2011 17:27), ML wrote:

    > Może być np. tak, że ktoś może łatwo znaleźć pracę, ale celowo przebywa na
    > bezrobociu w myśl zasady "po co mam się męczyć, skoro komornik i tak większość
    > zabierze". Może też się zatrudnić na czarno lub za granicą. W takim przypadku
    > komornik nic nie wyciągnie, za to wizja jakiejś kary (odebranie prawa jazdy
    > lub więzienie) może podziałać na daną osobę motywująco, żeby jednak znalazła
    > pracę i utrzymywała dzieci.

    Jeżeli rzeczywiście nie pracuje, to trudno, czy go się wsadzi czy prawo
    jazdy zabierze - z pustego i Salomon nie naleje.

    Ale jeżeli pracuje na czarno - to przecież ma jakiś majątek, samochód,
    telewizor, mieszkanie, cokolwiek, co można mu zabrać i zlicytować.

    Nie rozumiem, czemu skarbówka sobie doskonale radzi ze ściąganiem, a ten
    cały fundusz alimentacyjny już nie.

    p. m.