  • Data: 2006-05-16 08:55:30
    Temat: Re: ZUS a przedawnienie- roszczenia.
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrne6hhv8.lt0.samotnik@samotnik.local...
    > <m...@W...o2.pl> napisal(a):
    > No dobrze, ale co tak właściwie zrobili? Bo napisałeś tylko o tym, co
    > powinni byli płacić, a zapomniałeś wspomnieć w czym problem. ;)

    Faktycznie, ale tylko dlatego, ze nie bylem do konca swiadomy.
    Wlasnie wrocilem z rozmowy.
    Otoz dzialanosc funkcjonowala raptem 5 miesiecy i po pieciu miesiacach
    zostala zawieszona zgodnie z obowiazujacymi przepisami. Bylo pismo do ZUS na
    odpowiednim druku- ktory twierdzi, ze takiego nie ma. Bylo pismo do organu
    rejestrowego informujace o zawieszeniu dzialalnosci- pismo mam nadzieje, ze
    jest choc do nie widzialem. Bylo zawiadomienie US do referatu Vat- nie wiem
    tylko czy na formularzu podawalo sie wtedy powod rezygnacji z vat (obecnie
    sie podaje).
    Tymczasem nasz kochany ZUS naliczyl skladki za okres skladkowy (jesli nie
    maja dowodow wplaty naleznie) i rowniez za okres zawieszenia dzialanosci- do
    czasu jej likwidacji ( ok 1,5 roku) . Wyszlo tego cos ok 3000 zl. + odsetki.