  • Data: 2006-05-17 08:14:52
    Temat: Re: ZUS a przedawnienie- roszczenia.
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 maj o godzinie 07:41, na pl.soc.prawo, Maverick31 napisał(a):

    > Nie wiem. to nie byla moja dzialanosc.

    To najpierw się "dowiedz" by móc udzielać się na grupie - bo w sumie to co
    mamy polemizować skoro ani ty nie wiesz ani my nie wiemy i nie znamy
    sytuacji?

    > Wiem natomiast, ze kilka lat temu sasiedzi znajomej zalali biuro dokumentnie
    > (rura pekla i caly sufit przemokl). Widzialem te papiery i wiele z nich
    > (szczegolnie te pisane na atramentowce) byly po prostu nieczytelne.

    Podjęta została procedura odtwarzania dokumentacji?
    Domyślam się że nie - więc to wina tych osób że nie zgłosiły faktu
    utraty/zniszczenia/zagubienia dokumentacji.
    Wyobraż sobie teraz że gdyby posępowali zgodnie z logiką i procedurą -
    wcześniej by się dowiedzieli o "zgrzytach" jakie panują.

    > sprawa jest rozwojowa bo pisma z urzedow sa wyciagane a to zajmuje troche
    > czasu, ktorego ZUS juz nie chce dawac.

    Zus nie ma ZWUA i ZFA/ZPA twoich znajomych - oni sami też nie mają - sprawa
    jest jasna i jednoznaczna - nie zostały te dokumenty złożone.

    --
    Herbi
    17-05-2006 10:14:49