  • Data: 2006-05-17 07:32:00
    Temat: Re: ZUS a przedawnienie- roszczenia.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 May 2006 07:41:40 +0200, Maverick31 napisał(a):

    > Nie wiem. to nie byla moja dzialanosc. Wiem natomiast, ze kilka lat temu
    > sasiedzi znajomej zalali biuro dokumentnie (rura pekla i caly sufit
    > przemokl). Widzialem te papiery i wiele z nich (szczegolnie te pisane na
    > atramentowce) byly po prostu nieczytelne.

    No to faktycznie bardzo niemiło...

    > sprawa jest rozwojowa bo pisma z urzedow sa wyciagane a to zajmuje troche
    > czasu, ktorego ZUS juz nie chce dawac.

    Tylko że jeśli ZUS twierdzi że pismo wyrejestrowania działalności nie było
    złożone, to w tym momencie niewiele nie da się poradzić...

    > Jak wyzej pisalem byl potop w biurze.:(
    > Niemniej minelo juz kilka dobrych lat i nie zdziwilbym sie, gdyby wiele
    > dokumentów bylo deletowanych po upływie 5 lat.

    Biorąc pod uwagę 10-letni okres przedawnienia dla ZUSu to byłoby to niezbyt
    rozsądne ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944