  • Data: 2007-10-05 07:33:34
    Temat: Re: ZUS a CBA
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fe4m6s$da1$1@node1.news.atman.pl...

    > czemu nie chcieli rozwijac takich komorek w policji. Dotychczas policja
    > zajmowala sie takimi sprawami. Tylko za kazdym razem tworzymy nowy
    > organizm
    > co ma prezesow, dowodcow, ksiegowe. ile to milionow kosztuje masaka
    >
    > Icek

    Ciekawostką jest to, że w milicji istniały komórki d/s przestępczości
    gospodarczej.
    Na początku przemian gospodarczych poległy, bodaj czy nie w momencie
    wdrażania jednego z kolejnych etapów reformy pod koniec lat 80-tych, albo na
    początku 90-tych.
    Czyżby "władza" przeszkadzała ustawodawcy i rządzącym?

    Pozdrawiam

    Marcin [3M]