  • Data: 2005-11-11 09:22:49
    Temat: Re: ZUS
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Re to: mariposa doux [Fri, 11 Nov 2005 01:09:19 +0100]:

    > No może.

    Dlaczego nie moze otworzyc dzialalnosci? W koncu kazdy moze. Czy ma
    etat, czy nie, czy jest obcokrajowcem czy nie - moze. Sklada papir i
    moze. No chyba ze ma sadowy zakaz prowadzenia dzialalnosci. Ale nie
    wyglada, bo si enie chwali.

    > A skąd wiesz? Nie napisał przecież ile zarabia.

    A skoro nie napisal, to stosujemy defaultowe ustawienia. Czyli pelne.
    Pelne w wysokosci 750 lub 250 pln.

    Pozdr

    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1