  • Data: 2008-03-22 20:04:16
    Temat: Re: ZTM + prywatna uczelnia - problem
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za odpowiedzi.

    Ja wiem doskonale ze odrzucenie wniosku
    o wydanie zaswiadczenia jest niezgodne z prawem
    i kwalifikuje sie na sprawe w sadzie ale ja naprawde
    nie chce sie w to bawic - mam wazniejsze sprawy na glowie.
    Myslalem ze sa inne metody by rozwiazac ten problem,
    w przyszlym tygodniu mam zamiar rozmawiac z prawnikami
    z dzialu windykacji ZTM-u zeby im przedstawic ta sytuacje.

    Pozdrawiam!