    From: "M@rcin" <m...@n...ltk.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZAIKS a publiczne odtwarzanie utworow
    Date: Thu, 4 Sep 2003 08:27:46 +0200

    Uzytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> nastukal:

    [...]

    > Z tego co wiem, to ZAiKS stosuje taką wykładnię, iż opłacenie
    > abonamentu radiowo-telewizyjnego upoważnia do słuchania radia
    > prywatnie. Jeśli zaś ktoś chce czerpać z tego korzyści, to musi
    > płacić haracz. W Twoim przypadku ta korzyść polega na tym, że
    klienci
    > niby lepiej się czujką, gdy słyszą muzykę, a tym samym to radio
    > podnosi Twoje zyski. Moim zdaniem wykładnia nieco kontrowersyjna, no
    > ale z tego co wiem w sądach przechodzi. Na pewno w odniesieniu do
    > lokali gastronomicznych.
    >
    > Tak na marginesie, to poczekaj jeszcze na STOART. Zbierają
> [...]

    Normalnie rozboj w bialy dzien. Radio placi zaiksowi, ja place
    zaiksowi.... ktos sie powinien w koncu za to wziasc. Stoart jeszcze do
    mnie nie dotarl (i mam nadzieje, ze dotrze niepredko), jak tak dalej
    pojdzie to chyba sam bede spiewal klientom :))) Wolalbym co miesiac
    przeznaczac te pieniadze na jakis szczytny cel, przynajmniej
    wiedzialbym mniej wiecej co sie z nimi daje stanie.
    Heh...... Polska to dziwny kraj..

    Pozdrawiam i dziekuje

    M@rcin