  • Data: 2008-04-07 19:20:16
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MuciosMacios pisze:

    > Liczyłem, teraz widzę że naiwnie, że osoby które będą pomagały mi na grupie
    > wezmą mnie za speca od moich spraw, podobnia jak ja biorę ich za speców
    > od prawa.

    Tia, a sędzia uwierzy ci na słowo... Prędzej oberwiesz karą porządkową
    za bezczelność.

    Faktycznie powinieneś się leczyć.

    [ciach]

    > :) Jesteś jedną z tych osób które się dziwią czemu silnik wysokoprezny
    > nie chce dzialac na etylinie: "Wkońcu jedno i drugie to paliwo!"
    > Hehehe...

    Cóż, jak widać silniki spalinowe to kolejna dziedzina, w której jesteś
    ignorantem.

    Primo: etyliny od dawna się nie produkuje, ale takie tępaki jak ty
    ciągle nazywają benzynę "etyliną" - mimo że już dawno ołowiowego
    antydetonatora się nie dodaje.

    Secundo: silnik wysokoprężny na benzynie pójdzie. Tylko jest to mało
    optymalne. Także (ale nie wyłącznie) z uwagi na żywotność pompowtryskiwaczy.

    > Znów pudło.
    > Tak jak wspominałem prędzej, nie samym makiem sieć żyje.
    > Doceniam Twe starania w pojęciu tych zawiłych informatycznych cudów,
    > lecz sugeruję zająć się czymś bardzej prostym i łatwiej przyswajalnym.

    Bujać to my, ale nie nas - gdybyś na prawdę wiedział, jak ta twoja sieć
    działa, nie robiłbyś za tajemniczą twarz w lufciku i bez kombinacji
    wszystko opisał.