  • Data: 2008-04-07 20:20:16
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli ustawie tak routing to oczywiscie.

    ? To ustaw tak ten ruting. Idz do kumpla co ma neo
    i wpisz ping 192.168.2.1 następnie idz do siebie i jakims
    skanerem sprawdz czy kumpel pinga na Twego kompa

    Mozesz oczywiście ustawić trasy w obie strony jak Ci się żywnie
    podoba, ale efekt będzie mizerny.

    A ja mówiąc o kierunku rutowania miałem na myśli określenie
    która strona jest WANem a która LANem.
    Nie czepiaj się, bo doskonale wiedziałeś o co chodzi...

    > Czym niby sie taki adres rozni od innego dla jednego routera?
    > Albo inaczej. Czym taki adres rozni sie od innych w zalozeniu, ze
    > wszystkie routery po drodze sa twoje?

    Bo mamy adresacje publiczną i prywatną.

    > A taka sytuacja jest u Ciebie. Oba AP sa twoje.
    > Pakiety routuje sie w obie strony. Inaczej nie byloby komunikacji...
    > Jesli chcesz byc dokladny. Sprobuj ze swojego serwera spingowac "APC".
    > Da sie? Pewnie sie da. Jaki z tego moral? :)

    Ze oba są w mojej (jednej) puli adresowej...

    > Nooo... chyba, ze masz wszystko na jednej podsieci.

    No wlasnie..

    > Podpowiem Ci, routing i nat to dwa zupelnie rozne pojecia...

    Dziękuję