eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Subject: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk
    2010 (PO+PSL)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61102388$0$513$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61102814$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <eog2gq4x9bz2$.1uwmcnc54el52.dlg@40tude.net>
    <6110f995$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <ywlzg2erz2h0.18pel2qx6ze6q$.dlg@40tude.net>
    <61115606$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gmymjuhf139g$.d0qw2fuqab0n$.dlg@40tude.net>
    <61117559$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61118fd4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <9GlQI.424122$nc1.360774@fx12.ams1>
    <6111ffb3$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <1u99do2zi3zr7.awqry3ub5ai$.dlg@40tude.net>
    <6113a05f$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6113e5ef$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 11 Aug 2021 17:18:43 +0200

    W dniu 11.08.2021 o 17:08, A. Filip pisze:

    > Jakie wygodne.

    Wygodne czy nie, ale prawdziwe.

    > Tak wygodne jak zwalanie Lubina na zaszłości po PO.

    Samego libina to raczej nie - to co się stało potem to rzeczywiście
    zaszłość po tym jak prokuratura stał się podległa bezpśrednio urzędowi
    politycznemu. Nie chce mi się sprawdzać kto był autorem pomysłu, ale za
    po też tak było. Niczego to nie zmienia.

    > Min. Klich (PO) *może* może zwalić sporo winy. Całej *ni wuja*.

    Tyle w tym jego winy, że wykonywał "rozkazy". W sumie od tego jest minister.

    --
    Shrek