eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - CompaqRe: Wywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - Compaq
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.ipa
    rtners.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "[sis]" <s...@b...usun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - Compaq
    Date: Mon, 15 Jul 2002 00:19:35 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <1...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    References: <agn7da$dpp$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: as4-117.swietochlowice.dialup.inetia.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1026685173 12782 195.114.181.117 (14 Jul 2002 22:19:33
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jul 2002 22:19:33 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:100098
    [ ukryj nagłówki ]

    [...]
    > 1. Czy wg Państwa są podstawy do tego, by rościć sobie prawo do nowego
    > notebook'a w świetle przepisu umowy gwarancyjnej:
    [...]
    > 2. Czy czas usuwania awarii (14 dni) został przekroczony? To chyba pytanie
    > retoryczne, ale może się mylę. Jeśli tak to jakie mogą być tego
    konsekwencje
    > w świetle prawa konsumenta czy handlowego?

    ad2. czas usuwania awarii zazwyczaj moze byc dwukrotnie dluzszy. w umowie
    gwarancyjnej zazwyczaj jest to zapisane w sposob 'w szczegolnych wypadkach,
    czas usuniecia awarii moze byc przedluzony do 28 dni, jesli naprawa wymaga
    sprowadzenia czesci itd. itp'.

    ad1. nie powoluj sie na gwarancje, a na rekojmie - ktora jest o niebo lepsza
    i zostala wymyslona po to, aby producenci nie mogli formulowac zasad
    gwarancji w stylu wolnej amerykanki (jednoczesnie mozesz powolac sie tylko
    na jedna forme reklamacji).
    mozesz zarzadac zwrotu pieniedzy, nowego notebooka lub wyplacenia
    rekompensaty, za wadliwy towar, ktory Ci sprzedano.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1