eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - Compaq › Re: Wywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - Compaq
  • Data: 2002-07-14 22:19:35
    Temat: Re: Wywiązywanie się z umowy gwarancyjnej - Compaq
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]
    > 1. Czy wg Państwa są podstawy do tego, by rościć sobie prawo do nowego
    > notebook'a w świetle przepisu umowy gwarancyjnej:
    [...]
    > 2. Czy czas usuwania awarii (14 dni) został przekroczony? To chyba pytanie
    > retoryczne, ale może się mylę. Jeśli tak to jakie mogą być tego
    konsekwencje
    > w świetle prawa konsumenta czy handlowego?

    ad2. czas usuwania awarii zazwyczaj moze byc dwukrotnie dluzszy. w umowie
    gwarancyjnej zazwyczaj jest to zapisane w sposob 'w szczegolnych wypadkach,
    czas usuniecia awarii moze byc przedluzony do 28 dni, jesli naprawa wymaga
    sprowadzenia czesci itd. itp'.

    ad1. nie powoluj sie na gwarancje, a na rekojmie - ktora jest o niebo lepsza
    i zostala wymyslona po to, aby producenci nie mogli formulowac zasad
    gwarancji w stylu wolnej amerykanki (jednoczesnie mozesz powolac sie tylko
    na jedna forme reklamacji).
    mozesz zarzadac zwrotu pieniedzy, nowego notebooka lub wyplacenia
    rekompensaty, za wadliwy towar, ktory Ci sprzedano.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1