  • Data: 2006-04-07 00:07:57
    Temat: Re: Wystąpienie z katolicyzmu jednak problematyczne? ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e0vt60$suq$1@news.task.gda.pl...

    > Ale to przecież jest głupie...
    > Skoro ten człowiek niby z jednej strony nie uznaje "władzy" kościoła, a
    > z drugiej załatwia z nimi sprawy co by się "oficjalnie" wykreślić.
    >
    > Widzę tu jakiś dziwny dualizm.

    Gratulacje za przenikliwość. :)
    Ja już dawno o tym pisałem ;)
    Powinni podlegać ustawie o ochronie danych osobowych i tyle...jak to już
    ktoś kiedyś na psp wspomniał -ale widać nie podlegają skoro tego taksówkarza
    sąd odesłał do prawa kanonicznego...
    A nie mówiłem ze konkordat "się kłania". ;P
    Kościół tak naprawdę państwo ma w "głębokim poważaniu" -i robi z ludźmi co
    chce...bo ma konkordatem zagwarantowaną niezależność od władztwa
    państwowego.