  • Data: 2006-04-11 00:34:28
    Temat: Re: Wystąpieniezkatolicyzmujednakproblematyczne? ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1144705718.4929.30.camel@neptune.sakowski.pl...
    Sky wrote:
    > kwestia wystąpienia z jakiejkolwiek organizacji religijnej powinna być
    > regulowana przez prawo państwowe

    Po co?

    -Żeby owa instytucja religijna nie mogła rościć sobie prawa do orzekania
    kogo "wypuści" z obywateli danego państwa a kogo nie. na razie wypuszcza
    tylko tych którzy spełnią "wymogi" jakie stawia... ;P

    > /chocby owe sprawy ochrony danych osobowych

    Te są regulowane.

    -Ale jak widać nie w temacie dotyczącym danych gromadzonych przez taką
    instytucję jak KRK, która ma w d. państwowe przepisy o danych bo ma w
    zagwarantowane w konkordacie że państwo do tego im się nie doczepi.

    > A to już mój drogi nie moja wina -masz źle ustawione kodowanie poczty albo
    > korzystasz z jakiegoś nienormatywnego czytnika usenetu.

    Obraziłeś mój czytnik. Zarzuć mi numerem rozdziału z RFC 977, RFC 2045,
    RFC 2822, FAQ pl.soc.prawo albo innego adekwatnego dokumentu, który mój
    post narusza, albo odszczekaj.

    -he he...to masz bardzo obrażalski ten czytnik ;P
    Do mojego kodowania się jak widzę nie przyczepiasz a z nikim innym takich
    problemów nie mam /no dobra -jeszcze z jednym ale przy mojej ilości
    korespondencji wynika że obaj widać jesteście z jednej lewej pary kaloszy/.
    Więc sobie sam szczekaj -dalej...jak ci to sprawia przyjemność...lub nie
    masz innych argumntów! ;P

    Jak na razie wychodzi na to, że to Twój czytnik (z ciekawości
    sprawdziłem jaki to, zaskoczenia nie było) sobie nie radzi.

    -No więc to wielce ciekawe że tylko z tobą mam takie problemy...albo raczej
    ty ze mną bo ja potrafię odróżnić moje wypowiedzi od twoich i dla mnie to
    problemu nie stanowi -to ty zacząłeś się czepiać kiedy przestałem edytować
    moje odpowiedzi ręcznie żeby jakoś po twoim ich przekodowaniu wyglądały...
    ;P