  • Data: 2006-09-02 15:00:43
    Temat: Re: Wyrok za krytykę urzędnika [źródło: onet.pl]
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wyrok jest bulwersujący i szczerze muszę przyznać, że nieco
    przerażający.
    Bardzo mi przykro z powodu, iż obywatel nie ma prawa do własnej
    opinii co do kontrowersyjnych przepisów. Obawiam się, że urzędnik
    faktycznie nie miał racji skoro sprowakował aż taki odzew
    społeczny.
    Coraz większe przerażenie wzbiera się we mnie z każdym podobnym
    wyrokiem.
    Na marginesie : bardzo nieładnie ze strony Pana Prezydęta (:))
    miasta, że tak donosi swoim kolegom.