    From: "Cpl" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania
    Date: Fri, 16 Mar 2012 15:26:13 +0100

    news:jjtb8e$59v$1@node2.news.atman.pl...

    > razem, razem!

    Poszło jedno z drugim. Teraz jak to będzie wyglądać? Dalej sprawę rozpatruje
    e-sąd czy będzie normalna rozprawa na którą będę musiał jechać? Jak mam
    blokować komornika? Napisałem do nich maila, żeby się wstrzymali z egzekucją
    i dostałem coś takiego :

    Zgodnie z art. 820 k.p.c., na wniosek dłużnika postępowanie ulega
    zawieszeniu, jeżeli sąd uchylił natychmiastową wykonalność tytułu lub
    wstrzymał jego wykonanie albo dłużnik złożył zabezpieczenie konieczne według
    orzeczenia sądowego do zwolnienia go od egzekucji. Komornik w chwili obecnej
    nie widzi przesłanek do zawieszenia postępowania. Wobec powyższego należało
    postanowić jak w sentencji.