    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Date: Mon, 29 Dec 2008 15:06:06 +0100
    <githp5$sel$1@inews.gazeta.pl> <q...@n...lechistan.com>
    <gitm3g$ie4$2@inews.gazeta.pl> <giu2m4$ton$1@node1.news.atman.pl>
    <giune6$v5$2@inews.gazeta.pl> <givbd6$397$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@s...googlegroups.com>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <f...@k...googlegroups.com>
    <4958a632$0$29420$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gjadjk$do8$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@x...googlegroups.com>
    <6...@z...googlegroups.com>
    <7...@o...googlegroups.com>

    >Rozwazacie... Wlasciwie nie wiem co rozwazacie bo to zwykla dyskusja
    >teoretyczna bez zadnego przelozenia na rzeczywistosc. Orzeczenie nie

    realizacja jest utopijna wiec dyskusja narazie pozostaje w sferze
    teoretycznej.

    Ale za pare dni/tygodni/miesiecy moze sie okazac, ze przychodzi szef dzialu
    IT i mowi

    "Kaziu, musimy sprawdzac czy przelewy ktore przychodza do naszego banku i na
    nasze rachunki sa zgodnie opisane co do nazw posiadaczy rachunku"

    chwila pozniej w milionie roznych firm w kraju przyjdzie szef i powie:
    "Jasiu, musimy tak zbudowac nasza strone WWW aby powiadomic co dokladnie ma
    wpisac klient"

    a i tak lista przewidywalnych problemow jest bardzo dluga.

    zadaje zatem pytanie to samo co na poczatku:
    "Po jakiego grzyba zrzucac odpowiedzialnosc na bank za rozbieznosc danych ??
    Po jakiego grzyba wymyslac prawo nie dajace sie zrealizowac"

    Icek