  • Data: 2008-12-26 01:23:51
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Dec 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Nie ELIXIR ma działań on-line. On line ma działać usługa sparwdzenia,

    Zgoda.
    De facto duplikująca większość tego co robi Elixir...

    > Spokojnie bez tego. Wszak obecnie przy rozliczaniu kart płatniczych tak jest,
    > ze on-line są sprawdzane środki i PIN, a transakcja się rozlicza ELIXIR-em.

    O kartach myślałem (o podobieństwie), ale pierwsza rzecz która
    zdyskwalifikowała podobieństwo to brak bezpośredniej operacji
    bank-bank.
    Po drodze jest operator (i on jest inicjatorem transakcji, acz IMHO
    to na boku).
    Zaznaczam, że trzeba by sprawdzić - uwaga powyżej ma źródło w moim
    (być może błędnym) przekonaniu, że bankom w .pl nie wolno dokonywać
    rozliczeń transakcji klientów kanałami bezpośrednimi.
    Że potrzebny jest pośrednik.

    pzdr, Gotfryd