    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Date: Wed, 24 Dec 2008 01:14:53 -0800 (PST)

    On 24 Gru, 10:00, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > W mBanku nie, coś podać trzeba.
    > Ale mi się wydaje, że art. 921(1) kc nie pozostawia wątpliwości.

    Trzeba wypelnic dane dotyczace wlaciciela rachunku, na ktory zleca sie
    wykonanie przelewu, ale pytanie dotyczy czegos nieco innego, jak to
    stosowac? Jakim cudem Bank A, gdzie zlecany jest przelew, ma
    stwierdzic czy jest on poprawnie zaadresowany, zgodnie z danymi
    klienta w Banku B, gdzie taki przelew ma dotrzec? Orzeczenie ma swa
    tresc, ale jak ja realizowac? Czy jest to praktycznie realne? Idac
    dalej, co z orzeczeniem SN, jesli jest ono nierealne?