    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedznie umowy rachunku bankowego
    Date: Thu, 24 May 2007 22:24:07 +0200

    Witam

    VanVonVen napisał(a) :
    > Uzytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> raczyl
    > wyrazic swoja opinie w news:f34mv5$b87$1@opal.futuro.pl:

    > W poprzednim poscie napisalem, ze bank nie traktuje tej sytuacji jako
    > falszerstwo (info uzyskane od konsultanta).

    Wybacz, ale konsultantom firmowym nie wierzę ani trochę. Zauważ,
    że nie napisałem, że tego banku. Po prostu żadnym. Bez wyjątku.
    Bank nie chce sobie robić dodatkowej roboty. Nie twierdzę, że mam
    rację. Może tego nie da się w żaden sposób podciągnąć pod
    fałszerstwo. Z zasady nie wierzę nikomu, kto stara się mnie zbyć
    "na gębę" i odnosi z tego zbycia jakąś korzyść. Dlatego lepiej
    samemu poszukać rozwiązania. Na przykład tu :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502