  • Data: 2007-05-24 20:06:05
    Temat: Re: Wypowiedznie umowy rachunku bankowego
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 May 2007 19:21:19 +0000, VanVonVen napisał(a):

    > Ale ciebie to nie powinno ruszać że ich nie rusza, bo ty wypowiedziałeś
    >
    > Wymieniona przez Ciebie postawa przyczynia sie do impasu sprawy, bo bank
    > nie zerwal ze mna umowy, a ja mam w zasadzie tylko potwierdzenie "proby"
    > (celowo pisze w cudzyslowiu, poniewaz sytuacja juz robi sie kuriozalna)
    > wypowiedzenia.

    I dobrze. Masz potwierdzenie próby, więc nie mogą w razie czego
    udawać że w tym poleconym wysłałeś im pustą kartkę.

    Umowa jest wypowiedziana, niezależnie od tego co bank chce czy
    nie. Za miesiąc z kawałkiem przestajesz być nią związany, a bank
    oczywiście ma prawo mieć inne zdanie na ten temat.

    > Jesli zostawie te sytuacje niewyjasniona, to za jakis czas moze pojawic
    > sie pismo z jakimis odsetkami, etc. Krotko mowiac: chora sytuacja.

    Wtedy ty im odpowiadasz że odsetki są bezzasadne, bo są naliczone
    w okresie kiedy umowa dawno była rozwiązana. Albo nie odpowiadasz, po
    prostu olewasz ....

    p. m.