  • Data: 2007-05-24 19:21:19
    Temat: Re: Wypowiedznie umowy rachunku bankowego
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik mvoicem <m...@g...com> raczyl wyrazic swoja opinie w
    news:pan.2007.05.24.19.00.47@gmail.com:

    > Ale ciebie to nie powinno ruszać że ich nie rusza, bo ty wypowiedziałeś
    > umowę, i w umownym terminie (miesiąc?) umowa przestaje obowiązywać.

    Wymieniona przez Ciebie postawa przyczynia sie do impasu sprawy, bo bank
    nie zerwal ze mna umowy, a ja mam w zasadzie tylko potwierdzenie "proby"
    (celowo pisze w cudzyslowiu, poniewaz sytuacja juz robi sie kuriozalna)
    wypowiedzenia.
    Jesli zostawie te sytuacje niewyjasniona, to za jakis czas moze pojawic sie
    pismo z jakimis odsetkami, etc. Krotko mowiac: chora sytuacja.

    --
    pozdr. VanVonVen