eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy w trybie dyscyplinarnym przez pracownika › Re: Wypowiedzenie umowy w trybie dyscyplinarnym przez pracownika
  • Data: 2002-01-26 23:58:00
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w trybie dyscyplinarnym przez pracownika
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jan 2002, Łukasz Dąbrowski wrote:

    >+ Mam pytanie: czy nie wypłacenie przez pracodawcę wynagrodzenia za pracę w
    >+ godzinach nadliczbowych w ustawowym terminie może stanowić podstawę do
    >+ wypowiedzenia przez pracownika umowy w trybie dyscyplinarnym ze skutkiem

    Nie.

    >+ natychmiastowym? Czy takie postępowanie jest, zgodnie z k.p., naruszeniem
    >+ podstawowych obowiązków pracodawcy?

    IMHO - tak. Art. 94.
    I może stanowić podstawę rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia !
    http://www.kodeks.wirt.pl/kp/index.htm
    Dział 2 oddz. 5. art.52
    Tylko dobrze byłoby mieć jakoś udokumentowane, że pieniądze
    się należały...
    "oświadczam że wobec...i niewywiązania...mimo mojego upominania..."

    >+ Pzdr,

    Pozdrowienia, Gotfryd