    From: przemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy najmu przez najemc
    Date: Wed, 15 Oct 2008 05:07:55 -0700 (PDT)

    zkruk [Lodz] wrote:
    > zadzwoń i powiedz i spytaj się jak możecie rozwiązać umowę...
    >
    > na serio nie masz żadnego innego adresu?
    > na umowie adres zamieszkania wynajmującego to adres tego lokalu??

    Oczywiście zadzwonię. Chcę się tylko przygotować na ew. problemy żeby
    móc zareagować w odpowiednim czasie i żeby mi umowa się nie
    przedłużyła na kolejny miesiąc. Za dwa lokale nie chcę płacić
    mieszkając tylko w jednym. Nie mam innego adresu wynajmującego dlatego
    nie wiem czy to nie pewien rodzaj "zabezpieczenia" wynajmującego, bo
    to dziwne jest. W sieci dużo szukałem na ten temat, ale nie znalazłem
    zupełnie nic. Dodam jeszcze, że umowa jest na czas nieokreślony, bo o
    tym zapomniałem. Kodeks Cywilny mówi o tym, że umowę najmu na czas
    nieokreślony rozwiązuje się przez wypowiedzenie. Nie znalazłem jednak
    w jaki sposób wypowiedzieć umowę najmu żeby nie mieć problemów.