  • Data: 2006-03-05 17:07:37
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel
    Od: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo telekomunikacyjne wyraźnie mówi, że operator może żądać jako
    > odszkodowania jedynie o wartości nie przekraczającej udzielonej
    > klientowi ulgi - Art. 57 p.6.
    > Kwota tej ulgii musi być wyraźnie określona w umowie i kwotą tą NIE JEST
    > urojona przez telekomy "kara umowna".

    Czy "kochana inaczej" TPSA również stosuje się do tego prawa? Wiem, głupie
    pytanie, ale to TPSA...

    I czy kara za zerwanie umowy "lojalnościowej" (zrobili zmianę danych w bazie
    danych za 10 zł, o ile brat będzie korzystał przez bodajże 2 lata z telefonu - a
    teraz za zerwanie jej wołają 180 zł) będzie możliwa do uniknięcia?

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak