  • Data: 2011-02-21 05:56:23
    Temat: Re: Wypłata kosztów sądowych
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leon pisze:

    > "Prawnik gminy (co ważne) wniosła by poprzednią sprawę zamknąć a
    > otworzyć nową z powództwa DK. Wszystko poszło gładko i jeszcze na tej
    > samej rozprawie pracownik przegrał."
    > Podkreslmy zwroty "PRAWNIK GMINY" oraz "NA TEJ SAMEJ ROZPRAWIE. Bazuje
    > na tym co widze a nie domniemymam sobie faktow.
    > A tu nie widze zwrotu zadznoil do DK, uzyskal zgode itp.

    Jednak jest bardziej prawdopodobne że ktoś źle opisał rzeczywistość niż
    to że sąd źle zastosował dopozwanie.
    Mogło być tak że prawmnik gminy był jednoczesnie prawnikiem DK (tj. ze
    miał pełnomocnika od pbydwu podmiotów).
    Po drugie tak, sobie pomyślałem że to nawet nie musiało być dopozwanie,
    tylko do doprecyzowanie nazwy powoda - DK jest jednostką organizacyjną
    gminy.
    A zresztą wszystko jedno mi jak było. Napisałem jak najprawdopodobniej
    powinno być.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU