    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek na A7
    Date: Fri, 25 Oct 2024 18:29:01 +0200

    On Fri, 25 Oct 2024 17:24:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale nie przesadzaj, że to 0/1 sytuacja. Są parkingi.

    Sa parkingi, ale trzeba do nich dojechać.
    a tu oczy się tak kleją, że to ryzykowne.

    Co zrobia koledzy z drogĂłwki ... spytaj ich sam :-)

    Zaraz - macie tam jakąś ekspresówkę? Chyba nie.

    A na zwykłej drodze ... warunków do zatrzymania nie ma, ale zakazu też
    nie ma !

    To co koledzy zrobią? :-)

    > Ta jakiś gabaryt podobno skręcał i zablokował drogę.

    > Żeby się "oczyścić". Żeby nie było, ze kierowca znowu do buszu
    > afrykańskiego ucieknie.

    > Dokąd sami nie mają kajdanek na rękach.

    To polityczne prześladowanie i zemsta :-)

    No ale akurat zdjęc tego kierowcy nie widzę.

    Są inni. np
    https://pomorska.policja.gov.pl/pom/informacje/wiado
    mosci/137931,Spowodowal-kolizje-i-chcial-sie-dogadac
    -63-latek-wsiadl-za-kierownice-majac-pona.html

    ten zasłużył na publikację, czy to zdjęcie "stockowe"?

    J.