  • Data: 2024-10-25 09:00:28
    Temat: Re: Wypadek na A7
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Oct 2024 22:43:42 +0200, PD wrote:

    > [...]
    > Sprawa wygląda na oczywistą, ale w sądzie przynajmniej teoretycznie w
    > odróżnieniu od wykładów z analizy mat. nie przyjmuje się dowodzenia
    > przez oczywistość ;) A nuż prokurator nie umie tej oczywistości
    > udowodnić - to po co wogóle z nim gadać i potencjalnie pogarszać swoją
    > sytuację.

    Sprawa jest o tyle nieoczywista, że w przypadku wypadku należy wykazać
    naruszenie zasad bezpieczeństwa, chocby nieumyślne.
    Skoro do wypadku doszło, to widać zostały naruszone, ale czy to
    wystarczy w sądzie? :-)

    W przypadku katastrofy tego nie ma.

    Ale jak np zasnął w czasie prowadzenia, to nie wiem, czy można skazać.

    I co - udowodnic mu, że prowadził za długo, czy że filmy oglądał
    poprzedniej nocy, zamiast spać?
    A jak ani jedno, ani drugie?

    J.