  • Data: 2008-07-18 12:05:44
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lip, 12:51, Olgierd <n...@r...org> wrote:
    > No oczywiście, to jest jasne. Więc ja to robię tak: "aha, jest 100 metrów
    > dalej, przy prędkości 50 km/h zajmie mu to ok. 7 sekund, więc..." i tu
    > decyzja. Biorę pod uwagę także czas, w jakim mój pojazd zbierze się do
    > tego 50 km/h.

    Ale nie możesz zakładać, że on jedzie 50km/h. No chyba że jeśli
    widzisz 100m od skrzyżowania samochód jadący 10km/h, to też nie
    wyjeżdżasz, bo przy prędkości 50km/h by mu to zajęło...

    Skoro go widzisz, to musisz ocenić jego prędkość i na tej podstawie
    podjąć decyzję czy wyjeżdżasz, a nie jechać w ciemno. Sytuacja w
    której nie ma widoczności (wyjazd z nadmierną prędkością zza zakrętu
    to zupełnie inna sytuacja).

    > Przypuśćmy, że wiem jaka jest dopuszczalna maksymalna na drodze, na którą
    > chcę wjechać.
    > BTW: co to jest podwyższona prędkość?

    W tym wypadku wyższa niż domyślna na terenie zabudowanym.

    --
    Regards
    Matt