    From: "castrol" <j...@w...cruso.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Date: Sun, 6 Mar 2005 16:46:42 +0100

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
    news:d0f5od$fn3

    > dzieki ci ze to napisales .....!!!!
    > moze autor watku wreszcie zrozumie ze doklada do takiego stanu rzeczy
    swoje
    > trzy grosze ...

    moze ty wkoncu zrozumiesz co piszesz

    Tez uwazam ze ustawa jest glupia i powinno sie ja jak najszybciej zmienic
    Tak sie sklada ze ja stoje po dwoch stronach, jestem zarazem najemca jak i
    wynajmujacym i doskonale wiem jakie z wynajmem moga wiazac sie problemy

    > i niech doklada mnie juz problem i tak nie dotyczy i kazdego wlasciciela
    > bede przekonywal przeciwko lokatorom ....

    to przekonuj, obys ty kiedys sie znalazl w sytuacji ze bedziesz musial
    wynajmowac mieszkanie i obys ty sam trafil na takich ludzi ktorych
    skutecznie przekonales

    Naprawde Ci tego zycze skoro wszystkich najemcow porownujesz do jakiegos
    gnoju

    Pozdrawiam
    Jacek