  • Data: 2009-06-04 13:34:34
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 11:40, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
    > No więc właściciel też może tam mieszkać (jeśli się wcześniej nie
    > wymeldował*) i przysługiwać będą mu takie same prawa.

    Jeżeli się nie wymeldował, to "przysługuje" mu mandat za
    niewymeldowanie się. Meldunek nic nie daje - jest tylko potwierdzeniem
    stanu faktycznego. Skoro się wyprowadził, to nie może się wprowadzić
    bez zgody obecnego lokatora.

    > * mam nadzieję, że "najemcy" nie przysługuje prawo wymeldowania właściciela
    > lokalu z tegoż lokalu ;-)

    Najemcy nie tylko przysługuje prawo do wymeldowania właściciela (w
    trybie administracyjnym) ale i właściciel ma obowiązek się wymeldować.

    To, że te przepisy są bez sensu to inna sprawa, ale na chwilę obecną
    tak to wygląda.

    --
    Regards
    Matt