  • Data: 2009-06-04 20:13:00
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4a282539$1@news.home.net.pl...

    > Ty juz chyba sam nie wiesz co piszesz :)

    Nie przerzucaj na mnie swoich problemów ze zrozumieniem prostego tekstu :)

    > Zalozmy taka sytuacje. Mam banknot 100zl, ktory Ci pozyczam. Czy wg
    > Ciebie ten pozyczony banknot, ktory znajduje sie teraz w Twoich rekach,
    > nadal posiadam? :D Mocno sie zastanow ;)

    A Ty się zastanów jaka jest analogia między pożyczeniem (czyli obrazowo
    mówiąc - wręczeniem) komuś 100 zł, a wynajęciem mieszkania. Bo dla mnie
    zerowa.
    Tak się bowiem składa, że w istocie - jednego banknotu nie mogą w sposób
    fizyczny wykorzystać jednocześnie dwie osoby kupując za niego towar o
    równowartości 100 zł. Natomiast w wynajętym komuś mieszkaniu mogą mieszkać
    dwie osoby na zasadach współdzielenia tego lokalu. Innymi słowy lokal w
    odróżnieniu od banknotu mogą użytkować jednocześnie dwie osoby. Natomiast
    jak się na to zapatruje prawo - tego nie wiem, stąd pojawiło się pytanie.