  • Data: 2009-06-04 15:26:39
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h08n2m$dfp$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdura.

    Uzasadnij. Czy prawo lokatorskie jest do tego stopnia idiotyczne, że
    pozwala również na bezkarne łamanie postanowień umowy cywilno-prawnej?

    > Tak, jak osoba tam mieszkająca cię wpuści.
    > I musisz wyjść na jej żądanie. odmowa jest narusdzeniem miru domowego

    Naruszenie miru domowego to wdarcie się do cudzego lokalu, a nie
    przebywanie we własnym.

    > skonczy sie tak samo jak wejscie bez zgody. W sądzie. Wyrok będzie tylko
    > formalnością.

    Znasz takie przypadki?

    > Bzdura. jak sie niewymeldował, to pierwszy z brzeegu policjant wypisze mu
    > mandat za niewymeldowanie się.

    Za co, jeśli właściciel tam mieszka?

    > I żadne prawa z racje meldunku nie przysługją, nie przysługiwały i
    > przyslugiwac nie bedą.

    Nie z racji meldunku, tylko z racji mieszkania tam. A nigdzie nie jest
    powiedziane, że "mieszkać" to znaczy przebywać w danym miejscu bez przerwy.
    Czy ty, wyjeżdżając na wakacje albo na delegacje albo idąc do szpitala albo
    większość doby spędzając w firmie lub na piciu piwa w knajpie wymeldowujesz
    się za każdym razem ze swojego mieszkania?

    > Zrobi to biuro meldunkowe po zgloszeniu faktu, że osoba niemieszkajaca
    > tam posluguje sie tym meldunkiem.

    A czemuś się uparł, że niemieszkająca? Udowodnij, że nie mieszka.