  • Data: 2009-06-03 22:07:08
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > wiadomości news:h06qpc$dbj$3@news.onet.pl...

    > A przysługuje? Na jakiej podstawie? Nie jest jego (współ)właścicielem,
    > nie jest najemcą, nie jest zameldowany (umowa najmu zakończona).
    > Mieszkał w nim tylko przez konkretny okres, na konkretnych warunkach.

    > A tak pokrótce to w czym rzecz?
    > Czy mam rozumieć, że w świetle prawa mam obowiązek dożywotniego
    > trzymania we własnym mieszkaniu obcego człowieka, któremu nie chce się
    > opuścić lokalu, pomimo tego, że nie łączy nas żadna umowa najmu? I nie
    > mam przy tym prawa wymienić we własnym mieszkaniu zamków?

    Po krótce rzecz polega na tym, że nawet jak gość już mieszka bez
    umowy,to nie możesz go siłą wyrzucić. Należy przeprowadzić postępowanie
    eksmisyjne w sądzie, a potem wyrok egzekwować przez komornika. To trwa
    lata, a w dodatku nie można eksmitować na bruk, tylko do lokalu
    zastępczego, a z nimi jest problem.

    --
    Liwiusz