eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru w ramach gwaraancji › Re: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
  • Data: 2003-07-16 10:55:29
    Temat: Re: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
    Od: marek <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Janusz wrote:
    > Proszę o podpowiedź (najlepiej podpartą przepisami)
    > W styczniu br. nabyłem płytę komputerową za 340 zł. W maju taka kosztowała
    > już ok 265 zł, a w lipcu w ogóle nie było już ich w sprzedaży. Przed kilkoma
    > dniami moja uległa uszkodzeniu. Oddałem do serwisu gdzie powiedziano mi że
    > płyta musi trafić do serwisu do Warszawy ( z Krakowa).
    > Ale, ze najprawdopodobniej nie zostanie naprawiona lecz dostanę nowszy
    > model. Kosztuje on aktualnie 300 zł. Jak powinien punkt serwisowy rozliczyć
    > się ze mną ze względu na różne ceny płyty?
    > Czy zwróci mi 340 -300 czyli 40 zł, czy tez każe dopłacić 300-265 czyli 35
    > zł


    w/g mnie płyta za płytę bez żadnych rozliczeń chyba, że oferują Ci w
    zamian gorszą.


    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1