-
1. Data: 2003-07-16 08:41:38
Temat: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
Od: "Janusz" <j...@p...pl>
Proszę o podpowiedź (najlepiej podpartą przepisami)
W styczniu br. nabyłem płytę komputerową za 340 zł. W maju taka kosztowała
już ok 265 zł, a w lipcu w ogóle nie było już ich w sprzedaży. Przed kilkoma
dniami moja uległa uszkodzeniu. Oddałem do serwisu gdzie powiedziano mi że
płyta musi trafić do serwisu do Warszawy ( z Krakowa).
Ale, ze najprawdopodobniej nie zostanie naprawiona lecz dostanę nowszy
model. Kosztuje on aktualnie 300 zł. Jak powinien punkt serwisowy rozliczyć
się ze mną ze względu na różne ceny płyty?
Czy zwróci mi 340 -300 czyli 40 zł, czy tez każe dopłacić 300-265 czyli 35
zł
Janusz
-
2. Data: 2003-07-16 10:55:29
Temat: Re: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
Od: marek <f...@f...pl>
Janusz wrote:
> Proszę o podpowiedź (najlepiej podpartą przepisami)
> W styczniu br. nabyłem płytę komputerową za 340 zł. W maju taka kosztowała
> już ok 265 zł, a w lipcu w ogóle nie było już ich w sprzedaży. Przed kilkoma
> dniami moja uległa uszkodzeniu. Oddałem do serwisu gdzie powiedziano mi że
> płyta musi trafić do serwisu do Warszawy ( z Krakowa).
> Ale, ze najprawdopodobniej nie zostanie naprawiona lecz dostanę nowszy
> model. Kosztuje on aktualnie 300 zł. Jak powinien punkt serwisowy rozliczyć
> się ze mną ze względu na różne ceny płyty?
> Czy zwróci mi 340 -300 czyli 40 zł, czy tez każe dopłacić 300-265 czyli 35
> zł
w/g mnie płyta za płytę bez żadnych rozliczeń chyba, że oferują Ci w
zamian gorszą.
pzdr