  • Data: 2006-04-04 10:33:00
    Temat: Re: Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Cyberix napisał(a):

    > Gwarancja to dobra wola sprzedawcy, skoro sprzedawca informuje, że na
    > wymieniony sprzęt nie udziela gwarancji "od nowa" tzn, że tak jest. Sądze,
    > że gdyby tak było, to teoretycznie sprzęt "mógłby" się psuć zawsze po 22
    > miesiącach użytkowana i ciągle ktoś dostawałby nowy sprzęt.

    racja, ale gwarancja jest na produkt, skoro na każdy taki produkt
    gwarancja jest 24 miesiące, to nie ma znaczenia czy ten egzemplarz był
    kupiony w sklepie czy został wymieniony. Producent daje gwarancję na
    towar i tyle, tzn na nowy towar, więc skoro wymienili ten sprzęt to
    niestety, ale gwarancja powinna być taka jak na nowy.
    A jeśli zawsze towar się psuje po 22 miesiącach to już jest problem
    producenta, najwyżej zbankrutuje jak produkuje takie gówno. Inna sprawa,
    że wiele firm daje gwarancję na wymieniony produkt tak jakby był nowy.