  • Data: 2009-07-10 00:43:31
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    spp wrote:

    > Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty
    > towaru który nie spełnia oczekiwań klienta. Nic złego w tym nie widzę,
    > że taki towar, nienaruszony, wraca potem do obrotu.

    Ja także. Właśnie o to chodzi, jeśli nie ma przymusu, to z jednej strony
    klienci uważniej dokonują zakupów bo nie mają gwarancji, że będą mogli
    towar wymienić, a z drugiej strony sklep przyjmie tylko towar
    rzeczywiście nienaruszony czyli taki, który chciałbym kupić jako "nowy".
    Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze
    strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko
    grupa klientów uczciwych.

    --
    cokolwiek