  • Data: 2011-03-24 10:55:47
    Temat: Re: Wymeldowanie a sąd
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 11:46:01 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jest raczej oczywiste, że skoro nie było prawidłowego doręczenia, to nie
    > ma również prawomocności.

    No więc trzeba znaleźć sposób na podważenie czegoś, o czym sąd już
    rozstrzygnął. Przecież sąd nie może wrzucić papieru do kosza.

    > Konkretnie jaki to ma związek?

    Wierzyciel ma 10 lat na wykonanie orzeczenia.
    I przepraszam, nieprawidłowo nazwałem to "przerwaniem biegu". To już inna
    para kaloszy.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl