  • Data: 2011-03-26 19:46:45
    Temat: Re: Wymeldowanie a sąd
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-26 20:15, NieJorgnijSie pisze:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Grunt to samokrytycyzm i umiejętność przyznania się do błędów. Ponoć
    > dotyczy to wyłącznie Homo Sapiens, a twój gatunek to jaki?

    A gdzie się pomyliłem?
    Przeczytaj uważnie swój pierwszy post - ani słowa że nie wiesz o długu,
    ani słowa że jest on 'wymyślony', 'pozorny', 'fikcyjny'.
    Sam piszesz że najpierw powstał dług, potem rozwiązanie umowy, potem
    sprawa sądowa.

    Fakt, że bardzo szybko przeszedłeś do inwektyw jedynie utwierdza mnie w
    przekonaniu że zawaliłeś temat a teraz płaczesz jak to odkręcić. Skoro
    wiedziałeś o długu i go nie regulowałeś pozostajesz, delikatnie mówiąc,
    naciągaczem.

    Jedyny mój błąd - nie zauważyłem kto był autorem pierwszego postu, ale
    mimo to nic nie zmienia mojej oceny sytuacji. Opieram się na tym co
    napisałeś, nie na tym co chciałeś napisać.

    I dal nie też EOT.

    --
    spp