  • Data: 2011-03-24 19:28:09
    Temat: Re: Wymeldowanie a sąd
    Od: goldi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 12:30, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No na pewno ma. Ale uprzednio należy wnieść środek zaskarżenia -- i o tym
    > jest ten wątek :)

    > Owszem, pod warunkiem, że pozwany zaskarży nieprawidłowe orzeczenie.
    >
    > --
    > :-) Olgierd
    > Lege Artis ==http://olgierd.bblog.pl

    Cóż, skoro nie było prawidłowego doręczenia, to żadne z orzeczeń nie
    jest prawomocne - ani nakaz, ani postanowienie o nadaniu klauzuli
    wykonalności. Zatem należy złożyć, bez konieczności przywracania
    terminu, sprzeciw od nakazu i zażalenie na nadanie klauzuli
    wykonalności (z wnioskiem o zawieszenie postępowania egzekucyjnego -
    art. 821 par. 1 k.p.c.). Po uchyleniu postanowienia o nadaniu klauzuli
    wykonalności wniosek o umorzenie postępowania egzekucyjnego - art. 825
    pkt 2 k.p.c.