  • Data: 2006-08-31 16:14:06
    Temat: Re: Wymeldowanie/Eksmisja
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rev" <r...@i...pl> napisał
    > Teraz pytanie, jaki jest nasz status prawny, moga nas ot tak wymeldowac w
    > powietrze?
    > Młodsze siostry studiują mieszkajac w kwaterach prywatnych bez meldunków,
    > Ja i moj brat z rodzinami wynajmujemy mieszkania i takze nie mamy tam
    > zadnych meldunków
    > wiec formalnie wszyscy mieszkamy wraz z rodzicami...

    W tym problem... Można wymeldować kogoś w drodze decyzji administracyjnej,
    jeśli faktycznie tam nie mieszka. Urząd będzie właśnie tego próbował, jak
    sądzę. Myślę, że możne on tego dowieść i udowodnić, jeśli siostry studiują w
    innym mieście, Ty wynajmujesz mieszkanie, pewnie jacyś świadkowie
    potwierdzą, że tak jest. Chyba, że potraficie udowodnić, że jest inaczej...
    Ale IMHO studiowanie to okoliczność potwierdzająca tymczasowość pobytu, tak
    więc zameldowanie na pobyt stały sądzę, że jednak się siostrom należy w
    mieszkaniu rodziców, zwłaszcza, jeśli tam co jakiś czas wracają. Co z Wami,
    to nie wiem. Uważaj jednak, bo utrzymywania fikcji meldunkowej to
    wykroczenie, tak więc abstrahując od sprawy o mieszkanie, możecie dostać
    mandat lub wniosek o ukaranie sądowne, zwłaszcza, że właściciel w przypadku
    eskalacji konfliktu może niestety w tym "pomóc".